MediaPuls 130 – Journalister må ikke gi seg før de får svar!
Facebook vil ta TV-markedet. Svein Tore Bergestuen mener journalistene ikke må gi seg så lett. Les mer
Facebook vil ta TV-markedet. Svein Tore Bergestuen mener journalistene ikke må gi seg så lett. Les mer
Digital markedsføring vokser i liten grad. Så fremst du ikke er Google eller Facebook. I løpet av 2017 vil de...
MediaPuls gjør et tappert forsøk på å ta for oss året som har gått, og et enda taprere forsøk på...
Snapchat Spectacles test, Norsk Journalistlag henger ikke med, SV varsler krig mot Facebook og Google, og Zenitch varsler jordskjelv i...
Hva skal til for at akkurat jeg får kronikken min på trykk? Hvordan skal jeg få oppmerksomheten jeg eller selskapet...
Sosiale medier "florerer" med falske nyheter, og naive nordmenn "biter" på. Svein Tore Marthinsen og jeg var på besøk i...
Facebook sine algoritmer forsterker allerede etablerte ekkokammere. Facebook er ikke problemet, men kan være en del av løsningen. Les mer
Pressestøtten er like overmoden for endring, som dagens digitale markedsføring. Les mer
Schibsteds aksjekurs "sank som en sten" etter at Facebook annonserte Marketplace som går i strupen på Torget til Finn.no. Nå...
Disney Circle er en fantastisk løsning for familier som ønsker å gi barna en trygg og forutsigbar internett-hverdag. Les mer