Hvorfor skal vi være på Facebook?
”Alle” er på Facebook, men nesten ingen har en virkelig god Facebook-side. Jeg har delt første kapittel fra min nye...
”Alle” er på Facebook, men nesten ingen har en virkelig god Facebook-side. Jeg har delt første kapittel fra min nye...
"Når man lykkes tar man æren selv, men når man mislykkes er det fristende å plassere skylden på andre". Les...
I løpet av de 5 årene som bloggen min har vært "på lufta" har mange hevdet at jeg ofte har...
Julie Berg i Fanbooster har gjesteblogget om årets valgkamp på Facebook. Les mer
Jeg har skrevet en veldig liten bok om å drive en god Facebook-side. Les mer
Ståle Lindblad i Areca har laget et veldig godt og intuitivt verktøy som analyserer og presenterer Facebook-innsikt på en forståelig...
Offline er ikke det samme som fri, online er ikke det samme jobb. Ikke bruk teknologien til å skille det...
Undersøkelsen til Weber Shandwick avslører kraftig økning i bruk av sosiale medier hos toppsjefene i verdens største selskaper. Les mer
Under ledelse av Anita Krohn Traaseth gikk HP Norge fra å være usynlige til å bli synlige. Etter sin avgang,...
Facebook sin ferie-algoritme gjør det enklere for deg å dra på ferie uten at noen har ansvaret for å håndtere...
Hashtagen #minregjering ble (som forventet) kuppet av "opposisjonen", men hvor mange har faktisk lest hva regjeringen har fått til? Les...
Det er et paradoks at Forbrukerombudet varsler "heksejakt" på bloggere som ikke merker tydelig hva som er reklame, når de...