MediaPuls 172 – Sommerprat med medieforsker Hallvard Moe ved UiB
Hver uke gjennom sommerferien har vi ny en ny gjest på besøk, og denne gangen er professor og medieforsker Hallvard...
Hver uke gjennom sommerferien har vi ny en ny gjest på besøk, og denne gangen er professor og medieforsker Hallvard...
I begynnelsen av juni signerte 68 land på en avtale som sikrer at selskaper som omsetter i et land, også...
Takin Kroop slutter i Iteo og blir sosiale medier-ansvarlig for Petter Stordalens Nordic Choice Hotels. Les mer
TNS Kantar har på oppdrag av Adlink og Acast gjennomført den første store podkastundersøkelsen for å avdekke hvem som er...
Facebook er ikke perfekte. Og det erkjenner de. Samtidig ønsker de å bli bedre. Blant annet ved å lytte og...
Sigvald Sveinbjørnsson har sittet i redaktørstolen i BA i 1 år. Vi møtte den frittalende bergenseren for å gjøre opp...
Juni 2014 sluttet jeg i Geelmuyden Kiese for å starte for meg selv. 3 år senere har jeg aldri vært...
Valgkampen skal faktasjekkes. Arbeiderpartiet bruker Bing. Google støvsuger AI-markedet, og mediehusene går sammen mot nye EU-regler. Les mer
Smarttelefonen er designet for å holdes vertikalt. Og med stadig mer video på mobil og via sosiale medier, er det...
Balanse er et stikkord her i livet, og gjelder det meste. Måtehold kan vi også kalle det. Av og til...