Er vertikale videoer det eneste riktige å satse på i sosiale medier?
Buffer "svidde" av 6.000 dollar for å teste ut hvilket videoformat som fungerte best på Facebook og Instagram. Vertikale videoer...
Buffer "svidde" av 6.000 dollar for å teste ut hvilket videoformat som fungerte best på Facebook og Instagram. Vertikale videoer...
Noen tror jeg filmer med drone i kjelleren. Andre tror jeg har noen til å holde kameraet. Begge deler er...
iPhone-appen InShot fungerer perfekt til å gjøre horisontale videoer, vertikale. Den gjør også veldig mye mer. Et must for alle...
Jeg har latt meg imponere og blitt inspirert av alle LinkedIn-kongene. Derfor har jeg laget min egen inspirasjonsvideo for at...
Ikke ring meg før du har tekstet meg. Ikke ring på før du har tekstet meg. Og ikke lukk opp...
Lyd kan også visualiseres gjennom video. Med både bilder og tekst, og et par tjenester og applikasjoner lager vi «teasere»...
Washington Post ber mediebransjen om å slutte å klage på Facebook og Google. Facebook har fått kalde føtter, og vi...
Video på Facebook er ikke som video alle andre steder. Her er noen "enkle" råd for å lage video som...
Falske videoer har blitt et mareritt for Facebook. Googles innflytelse på netthandel synker, og Apple vil kjøpe James Bond. Les...
Google har begynt å spille av video automatisk i søkeresultat. Les mer
Facebook lanserte egen video-app til blant annet Apple TV for en stund siden. Nå kommer de med tilsvarende løsning for...
De store nettbaserte tilbyderne av TV-serier, film, direktesendt sport og videosnutter står for stadig mer av trafikken i Telenors bredbåndsnettverk....