Hans-Petter & CoKunstig intelligens redigerte videoen min fra Piemonte mye bedre enn jeg redigerte selv. Huawei har lansert en rekke nye produkter, som Google advarer mot å installere deres apper på. Amazon rykker stadig nærmere en lansering i Norge, og ny norsk tjeneste skal ta hånd om nettbutikkers returer på en bærekraftig måte. Les mer
Hans-Petter & CoThomas Engeset er fallskjermjegeren som ble freelance TV-produsent og ekspert på å lage unikt, kreativt og engasjerende videoer for TV-profiler som Herman Flesvig, Lars Monsen og Helene Olafsen, til TV og sosiale medier. Les mer
AktueltBuffer "svidde" av 6.000 dollar for å teste ut hvilket videoformat som fungerte best på Facebook og Instagram. Vertikale videoer ble ikke overraskende testvinneren. Les mer
Teknologi i kjellerenNoen tror jeg filmer med drone i kjelleren. Andre tror jeg har noen til å holde kameraet. Begge deler er feil. Her er de produktene og programmene jeg bruker for å lage den (syl)ferske YouTube-serien «Teknologi i kjelleren til Hans-Petter». Innendørs drone-filming? Jeg har fått noen spørsmål på hva det er jeg bruker av produkter […]
KommunikasjoniPhone-appen InShot fungerer perfekt til å gjøre horisontale videoer, vertikale. Den gjør også veldig mye mer. Et must for alle mobile vloggere. Les mer
StrategiJeg har latt meg imponere og blitt inspirert av alle LinkedIn-kongene. Derfor har jeg laget min egen inspirasjonsvideo for at nettopp DU skal lykkes med å nettverke, skape leads, øke salget og oppnå dine drømmer. Les mer
TeknologiIkke ring meg før du har tekstet meg. Ikke ring på før du har tekstet meg. Og ikke lukk opp før du har snakket med vedkommende som ringer på. Les mer
MediaPulsLyd kan også visualiseres gjennom video. Med både bilder og tekst, og et par tjenester og applikasjoner lager vi «teasere» til podkasten MediaPuls. I det siste har Marius og jeg lagt ut noen korte utdrag av nye MediaPuls-episoder i sosiale medier. For å skape litt blest og tiltrekke oss litt mer oppmerksomhet når vi er […]
MediaPulsWashington Post ber mediebransjen om å slutte å klage på Facebook og Google. Facebook har fått kalde føtter, og vi ser på hva som må til for å skape engasjerende videoer. Les mer
KommunikasjonVideo på Facebook er ikke som video alle andre steder. Her er noen "enkle" råd for å lage video som engasjerer. Les mer