TeknologiI dag er de aller fleste smarttelefoner utstyrt med fantastiske kameraer som lar oss fotografere og filme nesten som proffer. Det var ikke tilfellet i 2009, og det ville Cisco endre på ved hjelp av det video-kameraet Flip. Les mer
Kommunikasjon"Video spiser internett" er det mange som hevder. Derfor økte jeg innsatsen på min YouTube-kanal i 2021, for å skaffe meg mer kunnskap og innsikt om hva som kreves for å "lykkes". Les mer
KommunikasjonJeg har sett mye på YouTube i løpet av 2021. På innhold som lærer meg noe nytt. Innhold som inspirerer meg til å oppleve nye steder. Og på innhold som engasjerer, provoserer, informerer og underholder. Her er mine 20 største YouTube-favoritter fra 2021. Les mer
StrategiFilmproduksjonsbyrået AVIA lanserer nyheten AVIA Hub som som skal sikre at bedrifter får produsert alt det videoinnholdet man trenger til en fast månedspris. Tilbudet skal gi markedsførere mer tid til å jobbe kreativt. Les mer
KommunikasjonTenk utenfor boksen. Kom deg ut av komfortsonen. Oppsøk det ukjente. Kjenn på din egen frykt. Se alltid fremover. Vær nysgjerrig. Hold fast, hold ut. Les mer
Kommunikasjon18. mars var jeg invitert av Webgruppen til å holde et 30 minutters foredrag på deres Content Slam-konferanse. Temaet for dagen var innholdsmarkedsføring og jeg tok for meg diverse produkter og tjenester jeg bruker for å fortelle mine historier. Les mer
StrategiYouTube er verdens nest største søkemotor, Norges nest mest besøkte nettside, Norges nest største sosiale nettverk og Norges største streaming-tjeneste. Les mer
Kommunikasjon15 minutters foredrag om kundereisen som blir stadig mer digital. Les mer
AktueltJeg elsker YouTube, spesielt på den store TV-skjermen. Men i motsetning til mine podkast-favoritter, hvor mange er norske, er mine favoritt YouTube-kanaler nesten utelukkende utenlandske. Les mer
OpplystIfølge en global undersøkelse gjennomført i januar 2020, vil markedsførere først og fremst øke innsatsen med video på Instagram, YouTube og Facebook. Samtidig er det svært få som har planer om å satse på Pinterest, TikTok og Snapchat. Les mer