4 år alene ved roret
2. juni 2018 var det 4 år siden jeg begynte for meg selv. 4 år med konstante endringer. Endringer som...
2. juni 2018 var det 4 år siden jeg begynte for meg selv. 4 år med konstante endringer. Endringer som...
Det er ikke alltid man er fornøyd med den behandlingen man får av det offentlige, og det kan være fristende...
NRK tror at det kun er de unge som bruker YouTube. Vi diskuterer korte og lange videoer, gir deg gode...
Personlige brukeropplevelser er bedre enn upersonlige. Marius har fire tips til hvordan vanlige kunder kan bli gode ambassadører, og vi...
Algoritmene fungerte som de skulle. Ingen tegn til #DeleteFacebook-effekt. Rekordstort dataforbruk og "tidens" påskevær. Sosiale medier ble et deilig ekkokammer;...
Har du kontroll på hvilke Facebook-apper som har tilgang til deg og dine personopplysninger? Marius har vært på sitt første...
Pressemeldingen er død, MinE24 har rundet 100.000 nedlastninger og Marius har vært på Social Media Marketing World i San Diego. Og...
Det kan fort bli Kleint å omtale seg selv som Kul. Men Rune er kul. Og da er det kritikken...
Norske medier skriver den ene dagen om influencere som bryter lover, men inviterer dem dagen etter til store reportasjer og...
Facebook er størst. Snapchat vokser. Instagram har de mest lojale brukerne. Pinterest har flest kvinner og YouTube har like mange...