Geir Ove er Norges største ukjente kjendis
Geir Ove Pedersen - bedre kjent som Geeohsnap - har eget show på Snapchat med millioner av seere. Men "folk...
Geir Ove Pedersen - bedre kjent som Geeohsnap - har eget show på Snapchat med millioner av seere. Men "folk...
The Verge har skrevet en gripende og sjokkerende historie om det hemmelige og traumatiske arbeidslivet som en Facebook-moderator. Les mer
Ifølge analysetjenesten Storyboard, som overvåker nyheter som deles i sosiale medier, vokste de alternative nyhetene mest når man sammenligner januar...
Kort tid etter at MediaPuls er historie, er jeg på plass med en ny podkast. Sammen med gjester vil jeg...
Jeg har sett nærmere på undersøkelsene fra Deloitte, Kantar og Ipsos, og enn så lenge ser det ikke ut som...
Internett-pioneren, Wikipedia-kritikeren, forretningsmannen og forfatteren Jaron Lanier, ramser opp 10 argumenter for hvorfor du bør slette alle sosiale medie-kontoer nå....
Det er mye som er lov, men som ikke nødvendigvis er riktig. Derfor har vi etiske og moralske koder å...
Ifølge Telenor fortsetter vi nordmenn å sende hverandre millioner av SMSer på nyttårsaften. Men Snapchat overgikk den gamle SMS-tjenesten og økte...
Det har dukket opp flere gode (og nye) podkaster i løpet av 2018 som jeg tar med meg inn i...
Facebook legger bak seg en endeløs rekke av dårlig nytt nå som 2018 snart er historie. Rekordlav aksjekurs, arbeidsmoral og...