7 av 10 diskuterer aldri politikk og samfunnsspørsmål i media
Nordmenn deltar i liten grad i debatter om politikk og samfunnsspørsmål i media, viser Medietilsynets undersøkelse om kritisk medieforståelse. Årsaken...
Nordmenn deltar i liten grad i debatter om politikk og samfunnsspørsmål i media, viser Medietilsynets undersøkelse om kritisk medieforståelse. Årsaken...
Dårlige og gode kundeopplevelser, nettaviser som skapte mest engasjement i sosiale medier, Jony Ive forlater Apple, USA ber Facebook vente...
Ifølge analysetjenesten Storyboard, som overvåker nyheter som deles i sosiale medier, vokste Dagsavisen med 190 prosent i juni 2019 mot...
Salvador Baille og jeg forsøker å oppsummere første halvår 2019 hva gjelder sosiale medier, kunstig intelligens, teknologikrigen mellom USA og...
Forbrukertilsynet finner fortsatt mye skjult reklame i sosiale medier. Innovasjon Norge brukte en halv million på falske nyheter og trendforsker...
Forbrukertilsynet har gjennomgått 66 Instagram-profiler for å sjekke merking av reklame. Tilsynet viser at merkingen er blitt betydelig bedre, og...
Vi handler stadig mer via internett. Og i økende grad via mobilen. Fremover vil sosiale medier, mobilkameraet, stemmen vår og...
Aktører i USA får mesteparten av skylden for å ha spredt falske nyheter, fulgt av Russland og Kina, ifølge undersøkelsen...
2. juni 2019 markerte 5 års-dagen for da jeg begynte å jobbe for meg selv. Det markerte jeg ved å...
Kraftig vekst i deling av nyheter i sosiale medier i mai, de viktigste nyhetene fra WWDC, maskinene tar jobbene våre...