Snart vil vi foretrekke å handle på nett fremfor i butikk
Syv av ti ledere innen netthandel (72 prosent) tror at fremtidens forbrukere vil foretrekke å handle på nett. Og mer...
Syv av ti ledere innen netthandel (72 prosent) tror at fremtidens forbrukere vil foretrekke å handle på nett. Og mer...
Salvador Baille og jeg forsøker å oppsummere andre halvår 2019 hva gjelder plattformer, kunstig intelligens, teknologikrigen mellom USA og Kina,...
17. desember 2019 deltok jeg på en Web-konferanse i regi av Thomas Moen, hvor jeg snakket om hva som blir...
Som seg hør og bør forteller Google oss på tampen av året hva det er vi googlet etter. Men de...
En fersk rapport fra Zenith anslår at sosiale medier blir den tredje største annonsekanalen globalt i 2019. Bak TV og...
Facebook-sjefen for Norge, Rune Paulseth, gjester podkasten for å snakke litt om året som har gått, og hvordan Facebook vil...
Antall delinger av nyheter i sosiale medier økte med over 20 prosent i november. Grunnleggerne av Google "flytter" ut etter...
Ifølge Storyboards oversikt over deling av nyheter i sosiale medier, er det Dagsavisen nok engang som vokser mest. Mobbeofferet Daniel...
Astrid Valen-Utvik er en av de beste i Norge på sosiale medier. Hun er gjest for å snakke litt om...
Vi må begynne å stille helt nye og eksistensielle spørsmål: Hva gjør algoritmene med oss og samfunnet? Les mer