Snapchat vokser på eldre menn
Ipsos har publisert sin SoMe Tracker for årets første kvartal. Jeg har sett nærmere på endringene i løpet av de...
Ipsos har publisert sin SoMe Tracker for årets første kvartal. Jeg har sett nærmere på endringene i løpet av de...
Det er i kriser mulighetene byr seg, så hvorfor ikke bruke koronakrisen til å tenke nytt. Til å oppgradere egne...
Hjemmekontoret har for mange blitt den nye arbeidsplassen. Det har ført til et eksploderende bruk av blant annet samhandlingsplattformer og...
Jeg har besøk av Astrid Valen-Utvik for å høre mer om siste nytt innen sosiale medier. Hvilke kanaler bør man...
Jeg har besøk av Astrid Valen-Utvik for å høre mer om siste nytt innen sosiale medier. Hvilke kanaler bør man...
Mindre lojalitet overfor merkevarer gjør det enklere å fortelle andre om dårlige kundeopplevelser. En mager trøst er at vi deler...
Nytt år. Nytt tiår. Og med det nye muligheter, klisjeer, buzzord og trender. Les mer
Det har dukket opp flere gode (og nye) podkaster i løpet av 2019 som jeg tar med meg inn i...
Ifølge Storyboards oversikt over deling av nyheter i sosiale medier, vokste VGTV med over 1000 prosent sammenlignet med desember 2018,...
Èn artikkel fra sommeren 2017 ble blant de mest populære artiklene mine gjennom hele 2019. Den svarte på spørsmålet om...