fbpx

sosiale medier

sefliestang

Dette er den beste selfistangen!

Sudo sin selfiestang kan plassere smarttelefonen din horisontalt og vertikalt. Den fungerer som både en mono- og tripod, og har avtagbar fjernkontroll med Bluetooth-støtte. Bare innrøm det; du tar bilder og filmer med selfiestang du også. Og gjør du det ikke allerede, bør du seriøst vurdere om du ikke skal. Og uansett hvilken selfiestang du […]

sosiale medier

Alle ville finne Purre på Facebook

Tenk om vi brydde oss like mye om hverandre som vi gjør om katter. Purre er vår katt. Det vil si – vår lånekatt. Det er egentlig naboens katt, men hun – for Purre er ei dame på snart 13 år – bestemte seg like godt for å være hos oss. Og det fikk hun […]

WWDC

MediaPuls 260 – Tradisjonelle medier bør reguleres og Apple bør få opp farten

Det haster like mye med reguleringer for tradisjonelle medier som for sosiale medier. Apple overbeviser i liten under sin årlige utviklerkonferanse og H&M lanserer stemmestyrt assistent i samarbeid med Google.  Skadelige konsekvenser av tradisjonelle medier Det siste året har det vært et ekstremt fokus på sosiale medier og påvirkning av valg. Redaktører og politikere elsker å […]

4 år alene ved roret

2. juni 2018 var det 4 år siden jeg begynte for meg selv. 4 år med konstante endringer. Endringer som gjør seg synlig blant annet gjennom hva jeg snakker om i mine foredrag og gir råd om som kommunikasjonsrådgiver. Les mer