10-dobling av antall stjålne passord og brukernavn på fire år
Over 10 milliarder stjålne brukernavn og passord til e-post-kontoer, Netflix-abonnement, sosiale medier og en rekke andre tjenester er nå registrert...
Over 10 milliarder stjålne brukernavn og passord til e-post-kontoer, Netflix-abonnement, sosiale medier og en rekke andre tjenester er nå registrert...
Med Facebook, Instagram og WhatsApp har Mark Zuckerberg skaffet seg kontroll over nesten 7 milliarder sosiale medier-brukere globalt. Les mer
Jeg elsker YouTube, spesielt på den store TV-skjermen. Men i motsetning til mine podkast-favoritter, hvor mange er norske, er mine...
På samme måte som at vi forbrukere har flere måter å finne relevante merkevarer å følge, har vi også flere...
Koronakrisen har mer eller mindre fjernet alle former for reising for mitt vedkommende. Det har gjort at jeg bruker mindre...
Ifølge en global undersøkelse gjennomført i januar 2020, vil markedsførere først og fremst øke innsatsen med video på Instagram, YouTube...
Ipsos har i mange år publisert SoMe Tracker, som hvert kvartal gir oss en status på hvilke sosiale medier og...
Jeg møtte Ipsos sin daglige leder, Nathalie Eyde Warembourg, for å gå mer i dybden på hvordan Covid-19 har påvirket...
Bankens forbrukerøkonomer er levende reklameplakater. Telia søker "Hverdagsforenkler". Spotify gjør Joe Rogan til verdens best betalte podkaster og Facebook tar...
Adobe har lansert en rekke nye verktøy som skal hjelpe deg å gjøre det enklere å utnytte mulighetene i kunstig...