Korona medier – S4151
I begynnelsen av pandemien snakket jeg med Astrid Valen-Utvik om hvordan vi burde tenke og jobbe med sosiale medier i...
I begynnelsen av pandemien snakket jeg med Astrid Valen-Utvik om hvordan vi burde tenke og jobbe med sosiale medier i...
Bår Stenvik har skrevet en veldig god og viktig bok om nåtidens olje-monopoler; teknologi-gigantene som sentraliserer makt og rikdom basert...
Vest politidistrikt forsvarer TikTok-satsningen med at de må forholde seg til hvordan virkeligheten er. Det er jeg helt enig i....
Rune Paulseth har vært sjef for Facebook Norge i 5 år. Jeg fikk besøk av Facebook-sjefen, for å snakke om...
6. oktober 2010 ble Instagram tilgjengelig for iPhone-brukere på App Store. På 10 år har appen gått fra å være...
Aurora Sustainability er et nytt sosialt medium som ble startet i Cape Town, som har kommet til Norge og som...
Det har skjedd litt av hvert i løpet av 3655 dager og 2025 bloggposter. Les mer
19. august gjestet jeg TV 2 Nyhetskanalen sammen med NRKbetas Martin Gundersen, for å diskutere TikTok og hvorfor SVT har...
Influencere og influencer marketing har nesten alltid vært synonymt med bråk. Manglende merking, dårlig dømmekraft, tvilsom etikk og moral, dårlig...
Etter en to måneders lang podkast-ferie, er Hans-Petter og Co endelig tilbake igjen. Terje fra Telia bli minst likt. Hurtigruta...