Mjøndalens fake Facebook fans
Mjøndalen er Norges fjerde mest populære fotballklubb på Facebook, skriver Journalisten.no, og viser til oppsiktsvekkende vekst på 836%. Kun 14%...
Mjøndalen er Norges fjerde mest populære fotballklubb på Facebook, skriver Journalisten.no, og viser til oppsiktsvekkende vekst på 836%. Kun 14%...
Help four Norwegian polar kids reach President Obama, using @barackobama and #obamameetthekids in social media. Les mer
Filter Media vil rendyrke redaksjonelt og kommersielt innhold i hver sin nettavis. Starter med to aviser i 2016, men advarer...
StoryBoard er en nyttig norskutviklet tjeneste som viser hvilke nyheter og bloggposter som er populære i sosiale medier. Les mer
Julie Berg fra Fanbooster gjesteblogger om hvordan hun har analysert seg frem til hvem som er årets beste partileder på...
”Alle” er på Facebook, men nesten ingen har en virkelig god Facebook-side. Jeg har delt første kapittel fra min nye...
"Når man lykkes tar man æren selv, men når man mislykkes er det fristende å plassere skylden på andre". Les...
I løpet av de 5 årene som bloggen min har vært "på lufta" har mange hevdet at jeg ofte har...
Julie Berg i Fanbooster har gjesteblogget om årets valgkamp på Facebook. Les mer
Jeg har skrevet en veldig liten bok om å drive en god Facebook-side. Les mer