Så mye tjente jeg på YouTube i 2022
Du vil sannsynligvis ikke tro hvor mye jeg tjente på de 100+ videoene jeg publiserte i løpet av 2022 på...
Du vil sannsynligvis ikke tro hvor mye jeg tjente på de 100+ videoene jeg publiserte i løpet av 2022 på...
Internett, sosiale medier og smarttelefoner er fundamentet i måten vi samhandler med innhold og kommuniserer på internett. Les mer
For tredje året på rad oppdaterer jeg mine YouTube-favoritter. Nesten ingen norske favoritter, samtidig veldig vanskelig å begrense meg. Derfor...
Planlegg for det beste. Forbered deg på det verste. Fokuser mer på ditt eget innhold og dine egne kanaler. Det...
Statista estimerer kraftig netthandelsvekst via sosiale medier fremover. Les mer
Altfor mye penger. Altfor mye makt. Altfor stort ego. Messias-komplekset til Elon Musk kommer til å koste han dyrt. Og...
Pia Tjelta, Vanessa Rudjord og Synnøve Skarbø tok i bruk kontroversielle grep for å få maksimal oppmerksomhet. Nå vet hele...
Mediene lo av internett, sosiale medier og smarttelefoner. Nå ler de av Metaverset. Den som ler sist, ler best. Og...
Det er over 12 år siden HansPetter.info ble lansert. Snart 2.500 artikler senere, har teknologiutviklingen for alvor endret liv og...
Altfor mange markedsførere og annonsører velger fortsatt å smøre tynt ut over mange kanaler med dårlig innhold. Les mer