Dunning-Kruger-effekten i sosiale medier og på Covid-19
Sosiale medier er fascinerende. Fascinerende i den forstand at det blottlegger på mange måter hvordan vi mennesker tenker, tror, mener...
Sosiale medier er fascinerende. Fascinerende i den forstand at det blottlegger på mange måter hvordan vi mennesker tenker, tror, mener...
Jeg har sett mye på YouTube i løpet av 2021. På innhold som lærer meg noe nytt. Innhold som inspirerer...
I 1996 lanserte jeg min første nettside, Cybersofa. Et par uker senere dukket Nettavisen opp, som Norges første heldigitale avis....
Karius var så sint at han nesten “fløy i flint” inne i munnen på Jens. Tenk så mye Karius kunne...
Kort foredrag fra Vixen Influencer-konferansen, som ble holdt som et webinar i dagene frem mot Vixen Influencer Awards 22. oktober. ...
Mandag 4. oktober vil mange av oss huske. Ikke fordi det var 10 år siden Apple lanserte iPhone 4S, men...
I løpet av de siste 2 årene har Facebook fjernet over 15 milliarder falske brukere. Mer enn 5 ganger så...
Kristian Thomassen fra Falk Media og jeg møttes minutter etter at Social Media Days var historie, for å oppsummere alle...
Fersk undersøkelse fra Kantar avslører hva markedsførere og annonsører vil satse mer og mindre på i 2022. Les mer
Tenk utenfor boksen. Kom deg ut av komfortsonen. Oppsøk det ukjente. Kjenn på din egen frykt. Se alltid fremover. Vær...