30 år med internett-teknologi: En reise fra internettets begynnelse til dagens digitale samfunn
I 2025 markerer vi 30 år siden internett ble kommersielt tilgjengelig, og jeg ser tilbake på tre tiår med teknologisk...
I 2025 markerer vi 30 år siden internett ble kommersielt tilgjengelig, og jeg ser tilbake på tre tiår med teknologisk...
Bytt ut noe av skjermtiden med storslått natur, og oppdag hvor mye bedre du vil føle deg, både psykisk og...
Da jeg så Tonje Frigstad i “71 Grader Nord Kjendis” beskrive alt hun opplevde med ordet “føle”, ble det tydelig...
Når brukere forlater X for BlueSky, bytter de bare én tidstyv med en annen. Hva om vi i stedet benytter...
5. desember klokken 17:30 inviterer jeg deg til bokbad hos Norli Universitetsgata, med Guro Fostervold Tvedten som skal bokbade meg....
Karianne Vilde Spetalen hevdet nylig at influensere er årsaken til at mange har en jobb i dag. Influencermarkedsføring har uten...
Regjeringen vil innføre 15-årsgrense i sosiale medier. For det første kommer det ikke til å skje, for det andre er...
Psykiske lidelser, sosial isolasjon og digital avhengighet kan ikke bekjempes med småpenger. Dette er symbolpolitikk når vi trenger reell handling...
Hvordan et brudd rammer forskjellig, og hvordan jeg finner styrke i støtten fra andre og i åpenhet om følelsene mine...
Overdreven selvtillit, amerikanske buzzwords og TikTok-taktikker kan imponere på sosiale medier, men i forretningslivet risikerer unge selgere å fremstå som...