Virusfrykt: Hold klemmene for deg selv. Inntil videre – S3E98
Alt handler om virusfrykt, koronavirus eller Covid-19 om dagen. Om den eksponentielle veksten av nye smittede her i Norge. Hans-Petter & Co er intet unntak. Les mer
Alt handler om virusfrykt, koronavirus eller Covid-19 om dagen. Om den eksponentielle veksten av nye smittede her i Norge. Hans-Petter & Co er intet unntak. Les mer
Rema 1000 sin reklame-reprise av "Doffen har daua" er et godt eksempel på feilslått markedsføringsstrategi. Les mer
Personaliserte varslinger er gull for E24. Facebook-skandalene tar ikke slutt. EU bør vende blikket mot Apple. Ris eller ros i journalistikken? Og snart kan vi kommunisere ved hjelp av tankene våre. Les mer
Risen til Rema 1000 får kraftig kritikk i TV 2-programmet Matkontrollen. Men er det Rema 1000 som har "svindlet" med risen eller Matkontrollen som sikrer sin dramaturgi? Les mer
I dag representerer ikke Google Assistant et stort fremskritt for hvordan hverdagen vår vil bli enklere. Samtidig er det kun et spørsmål om tid før stemmen vår blir den nye fjernkontrollen. Les mer
De nye reklamefilmene til Rema 1000 har vært hyppig diskutert den siste uken. Og selv om jeg stiller meg kritisk til hva det er som gjør hverdagen enklere, tror jeg reklamekampanjen vil bli en suksess. Les mer
Rema 1000 tar mediehus-satsningen til et nytt nivå med egen TV-serie. Butikkliv er en dokusåpe om dagligvarelivet. Les mer
Cambridge Analytica brukte Facebook Likes til å målrette budskap for Brexit og Trump basert på personlighetsanalyser. Kommer norske politikere til å gjøre det samme? Les mer
Endelig tilbake med ordinære episoder. Godt nytt år. Sinnsykt mye å snakke om. Men vi gikk for Æ, satire, SMS, stollek og sosiale medier. Les mer
Rema 1000 personaliserer kundeopplevelsen gjennom appen Æ, som skal gi deg tilbud på produktene du kjøper, og ikke det Rema 1000 selger. Les mer