Gravide hetses i sosiale medier
17. februar var jeg invitert til TV 2 Nyhetskanalen for å diskutere netthets. Anledningen var at gravide opplever å bli...
17. februar var jeg invitert til TV 2 Nyhetskanalen for å diskutere netthets. Anledningen var at gravide opplever å bli...
16. februar møtte jeg Distrikts- og digitaliseringsminister, Linda Hofstad Helleland, til Clubhouse-debatt på TV 2 Nyhetskanalen. Les mer
19. august gjestet jeg TV 2 Nyhetskanalen sammen med NRKbetas Martin Gundersen, for å diskutere TikTok og hvorfor SVT har...
Torsdag 2. juli gjestet jeg TV 2 Nyhetskanalen for å snakke om hvorfor selskaper verden over boikotter Facebook ved å...
EU har i mange år kjempet en kamp for å redusere elektronisk avfall. Det vil de få til gjennom å...
Hvordan har teknologien utviklet seg i løpet av de siste 10 årene? Hvor mye har det bidratt til å endre...
15. august var jeg på besøk hos TV 2 Nyhetskanalen for å snakke om Facebook som lytter til samtaler brukerne...
En feil hos Facebook førte til at bilder fra 6,8 millioner brukere ble gjort tilgjengelig for 1.500 forskjellige applikasjoner. Feilen...
Mandag 7. mai var jeg invitert til TV 2 Nyhetskanalen for å diskutere Facebooks nye tjeneste - Facebook Dating -...
TV 2 Nyhetskanalens innslag 7. februar med Julie Bergan som "tar et kraftig oppgjør mot netthets" fremstår mest av alt...
Jeg var på besøk hos TV 2 Nyhetskanalen 3. mars og diskuterte Facebook sitt inntog i TV-markedet med administrerende direktør...
Sosiale medier "florerer" med falske nyheter, og naive nordmenn "biter" på. Svein Tore Marthinsen og jeg var på besøk i...