KommunikasjonI en hverdag som alltid er "på" og preget av korte distraksjoner, er jeg en motvekt gjennom lengre og rolige naturopplevelser på YouTube for å inspirere til tilstedeværelse, refleksjon og det å leve i nuet. Les mer
TeknologitrenderEt bekmørkt 2023 har vist oss hvordan teknologisk utvikling, fra internettets lovnad om å koble oss sammen og frigjøre informasjon for global demokratisering, har gått fra win-win til lose-lose. Den utviklingen må vi snu i 2024. Les mer
StrategiMens markedsføringstrender de siste par årene har gitt oss noen indikasjoner om spennende nye kanaler og interessante taktikker vi bør være forberedt på å ta i bruk, er fremtiden for markedsføring svært usikker. Les mer
Hans-Petter & CoMens markedsføringstrender de siste par årene har gitt oss noen indikasjoner om spennende nye kanaler og interessante taktikker vi bør være forberedt på å ta i bruk, er fremtiden for markedsføring nå svært usikker. Les mer
KommunikasjonEr du på jakt etter en rå foredragsholder, konferansier eller debattleder, som kan inspirere, motivere, engasjere og underholde om det meste som rører seg innenfor teknologi og digitalisering? Look no further :) Les mer
KommunikasjonSkråsikre påstander og spådommer om fremtiden er sjeldent en god ide. Som da dagligvareeksperten i 2016 påstod at dagligvarer på døra ikke var liv laga. Oda "proved him wrong, and then some". Les mer
Hans-Petter & CoFor kort tid siden la Good Morning Naug frem sin trendrapport som ser nærmere på de 10 viktigste trendene de mener vil påvirke markeder og oss som forbrukere fremover. Jeg møtte byråleder Cathrine Moksnes for å diskutere rapporten. Les mer
OpplystVideo-foredrag: Mer av det som funker. Mindre av det som ikke funker. Det er hva jeg tror markedsføringsåret 2020 mest av alt kommer til å preges av. Les mer
MediaPulsInnovasjon Norge har lansert The Explorer, utstillingsvinduet for næringslivet. Mary Meekers nye Internet Trend Report er ute og nå forlater tenåringene Facebook, men er det et problem? Les mer
Analyser7. januar holdt TNS Gallup sin årlige konferanse om rikets medietilstand og #medietrender2016. Les mer