Hans-Petter & CoFor kort tid siden la Good Morning Naug frem sin trendrapport som ser nærmere på de 10 viktigste trendene de mener vil påvirke markeder og oss som forbrukere fremover. Jeg møtte byråleder Cathrine Moksnes for å diskutere rapporten. Les mer
OpplystVideo-foredrag: Mer av det som funker. Mindre av det som ikke funker. Det er hva jeg tror markedsføringsåret 2020 mest av alt kommer til å preges av.
Les mer
MediaPulsInnovasjon Norge har lansert The Explorer, utstillingsvinduet for næringslivet. Mary Meekers nye Internet Trend Report er ute og nå forlater tenåringene Facebook, men er det et problem? Les mer
Analyser7. januar holdt TNS Gallup sin årlige konferanse om rikets medietilstand og #medietrender2016. Les mer
AnalyserReklame- og mediebransjen står ovenfor store endringer i årene fremover. De som ikke tilpasser seg vil blø, men noen vil også dø. Les mer
KommunikasjonSXSW er helt Texas og Gambit H+K inviterte 300 gjester for å oppsummere verdens største digitalkonferanse til frokostseminar. Og #heltTexas ble det, eller? Les mer
KommunikasjonRekorddårlig vær i desember resulterte i rekordvekst for netthandelen. Fjorårets siste måned var ikke bare rekordvåt. Til tross for appeller fra næringsforeninger og «ildsjeler» ble også desember en rekordmåned hva gjaldt den norske netthandelen. 3dje januar kunne vi lese på YR.no at det ble satt hele 68 «våte rekorder». Måneden ble den nest våteste som... Les mer
KommunikasjonNytt år, nye uker og årets første #Attersyn – Kjosfast, Always On, Trender for 2014 og mye mer! Årets første uke går mot veis ende. For egen del har året egentlig ikke kommet i gang, ettersom jeg kom hjem fra juleferien først i går – en juleferie jeg har tilbrakt i vakre Thailand sammen med... Les mer
KommunikasjonEt begivelsesrikt år er historie, med store hendelser og teknologiske- og kommunikative endringer. Les mer
TeknologiAlle teknologitrendene spinner rundt en overordnet trend, kan du gjette hvilken? Les mer