MacBook Neo kan bli Apples viktigste produkt på mange år
Apple har laget sin billigste MacBook noensinne. Den er langt enklere enn selskapets dyrere modeller, men strategisk kan den vise...
Apple har laget sin billigste MacBook noensinne. Den er langt enklere enn selskapets dyrere modeller, men strategisk kan den vise...
Ifølge Bloomberg forbereder Apple en ny, rimelig Mac som har fått kodenavn J700, og som skal utstyres med en iPhone-prosessor,...
Jeg ønsket å finne ut om en moderne Windows-laptop kan gi meg en like sømløs og behagelig hverdag som jeg...
Er iPad Pro M4 virkelig en bedre laptop enn MacBook Air M2? YouTube flommer over av videoer som hevder det,...
iPad Pro M4 vs. MacBook Air M2: Et luksuriøst nettbrett eller en pålitelig arbeidsmaskin? Les mer
Lenovo Yoga Book 9i er en av de mest interessante og innovative bærbare datamaskinene jeg har testet. Noensinne. Men er...
Jeg har testet Lenovo ThinkPad Z13. En lekker, kraftig og bærekraftig laptop som er perfekt til både jobb og studier....
Endelig har jeg fått testet en Windows PC som faktisk imponerer meg. Lenovos Yoga-maskin imponerer med sitt lekre ytre, og for...
Det florerer av videoer på YouTube om hva blant annet de store tech-vloggerne har av produkter i bagen sin. Her...
Jeg har testet Samsung sitt største nettbrett, Galaxy Tab S8 Ultra, en liten stund nå. Den enorme skjermen på hele...