TeknologiEr iPad Pro M4 virkelig en bedre laptop enn MacBook Air M2? YouTube flommer over av videoer som hevder det, men for folk flest er påstanden mer hype enn realisme – særlig når prisen og begrensningene i iPadOS tas med i betraktning. Les mer
TeknologiiPad Pro M4 vs. MacBook Air M2: Et luksuriøst nettbrett eller en pålitelig arbeidsmaskin? Les mer
AnnonseLenovo Yoga Book 9i er en av de mest interessante og innovative bærbare datamaskinene jeg har testet. Noensinne. Men er den fremtiden? Les mer
AnnonseJeg har testet Lenovo ThinkPad Z13. En lekker, kraftig og bærekraftig laptop som er perfekt til både jobb og studier. Og med en wow-faktor på toppen med resirkulerte kunstskinnet. Les mer
AnnonseEndelig har jeg fått testet en Windows PC som faktisk imponerer meg. Lenovos Yoga-maskin imponerer med sitt lekre ytre, og for en gang skyld blir ikke inntrykket ødelagt av Microsoft sitt operativsystem. Les mer
TeknologiDet florerer av videoer på YouTube om hva blant annet de store tech-vloggerne har av produkter i bagen sin. Her har du min "ikke-omfattende" gjennomgang. Les mer
TeknologiJeg har testet Samsung sitt største nettbrett, Galaxy Tab S8 Ultra, en liten stund nå. Den enorme skjermen på hele 14,6 tommer, kombinert med Samsung Book Cover Keyboard, gjør at nettbrettet mest av alt minner om en laptop. Men kan den erstatte en laptop? Les mer
AnnonseThinkPad X1 Fold fra Lenovo, er verdens første brettbare laptop. Nydelig design, et utrolig kult konsept og jeg tror fremtiden er brettbar. Men er teknologien og markedet modent i dag? Les mer
AnnonsePå jakt etter en laptop til gaming, skolebruk eller bare til å strømme Netflix og se på YouTube? Printer barna bilder, lekser eller bare for gøy? Usikker på hva du skal velge? Her er guiden som kan hjelpe deg å velge riktig. Slik at både du og barna blir fornøyde. Les mer
AnnonseAlle skjermer skal brettes om dagen. I løpet av 2020 har vi sett flere tilfeller av både smarttelefoner og nettbrett, hvor skjermen brettes. Lenovo ThinkPad X1 Fold er verdens første brettbare PC. Les mer