Motstand som metode – Hva Haute Route lærte meg om arbeid, liv og ekte tilstedeværelse
I det digitale livets friksjonsfri strømning, trenger vi fysisk og mental motstand for å kjenne at vi lever. Naturen er...
I det digitale livets friksjonsfri strømning, trenger vi fysisk og mental motstand for å kjenne at vi lever. Naturen er...
Bloggen min er langt fra død. 198 publiserte artikler (eller bloggposter) ble det totalt i løpet av 2023, inkludert denne...
I løpet av de siste årene har jeg gradvis funnet veien ut i naturen, men det var først i 2023...
Alt fra dronefilming, manus, fortellerstemme, komponering av musikk og redigering, ble utført av kunstig intelligens for å lage reklamefilm om...
Etter en alenetur et par dager på Hardangervidda, slo det meg hvor mye jeg setter pris på stillhet. Og at...
I en tid preget av skjermer og konstant tilgjengelighet, har endelig tiden kommet til å ta meg en skikkelig pause....
For fjerde gang drar jeg ut på tur alene for å lære noe nytt om meg selv og for å...
DJI ødela Mini 3 Pro ved å gjøre det umulig å følge personer ved hjelp av "active track" på mer...
Styremøte med Forbrukerrådet. Støtte til Caroline Berg Eriksen, kvinnedagen, gründere og IT-bransjen. Ett par foredrag og en topptur. Nye turklær...
Av de 101 videoene jeg publiserte på YouTube i løpet av 2022, handlet flere av dem om mine turer ut...