KommunikasjonI en tid preget av skjermer og konstant tilgjengelighet, har endelig tiden kommet til å ta meg en skikkelig pause. Jeg skal trekke meg tilbake og dra på en tur alene til et av verdens mest uforglemmelige og uberørte naturlandskap på Island. Les mer
KommunikasjonStyremøte med Forbrukerrådet. Støtte til Caroline Berg Eriksen, kvinnedagen, gründere og IT-bransjen. Ett par foredrag og en topptur. Nye turklær fra Urberg. Ikke solgt av Samsung Galaxy S23 Ultra, men gleder meg til å teste ut Apple HomePod og Lenovo Thinkpad Z13. Og så var jeg på middag med TikTok. Nesten en helt normal arbeidsuke, der altså. Les mer
KommunikasjonAv de 101 videoene jeg publiserte på YouTube i løpet av 2022, handlet flere av dem om mine turer ut i naturen. Her er oversikten over hvilke produkter og tjenester jeg brukte til å dokumentere disse opplevelsene. Les mer
Teknologi og naturJeg tok på meg sekken, gikk ut av huset og fant meg et sted å slå opp teltet, ikke så langt fra Frognerseteren, for å finne min indre ro og krysse av på "bucket listen" at jeg har sovet ute i desember. Og så lagde jeg en ekstra sakte og ekstra lang video av det, som en slags stille demonstrasjon mot jaget etter tidlig anslag og korte historier fortalt på små, vertikale skjermer. Les mer
Teknologi i kjellerenOg det kommer Samsung til å hate. Les mer
Teknologi i kjellerenDen første (og største) Google-telefonen som er tilgjengelig i Norge, er muligens også markedets beste. Les mer