Kjøper gjerne DJI Mavic 3, men bare hvis jeg vinner i Lotto
DJI lanserte nylig Mavic 3. Kraftige oppgraderinger "over hele linja". Inkludert prisen. Jeg har sett nærmere på Mavic 3 og sammenlignet den med Mavic Air 2, Air 2S og Mini 2. Les mer
DJI lanserte nylig Mavic 3. Kraftige oppgraderinger "over hele linja". Inkludert prisen. Jeg har sett nærmere på Mavic 3 og sammenlignet den med Mavic Air 2, Air 2S og Mini 2. Les mer
Under årets hjemmepåske benyttet jeg anledningen til å overnatte i telt på snø for første gang. Med i sekken på 25 kg lå min DJI Mavic Air 2-drone, min Samsung Galaxy S21 Ultra og Insta360 One X2. Les mer
Jeg tok meg en alenetur til Vestlandet for å teste ut nytt turutstyr. Men også for å kunne drone litt med min DJI Mavic Air 2 og teste ut Insta360 One X på en sugekopp med GorillaPod-arm festet på panseret på bilen min. Les mer
Jeg tok meg en alenetur til Vestlandet for å teste ut nytt turutstyr. Men også for å kunne drone litt med min DJI Mavic Air 2 og teste ut Insta360 One X på en sugekopp med GorillaPod-arm festet på panseret på bilen min. Les mer
Skal du filme i dårlige lysforhold med din DJI Mavic Air 2-drone, holder det ikke med automatiske innstillinger. Det fikk jeg erfare på en liten kveldstur til Fagervann ute i Maridalen. Les mer
14. mai plukket jeg opp den helt nye dronen fra DJI, Mavic Air 2. Da hadde jeg solgt de to andre DJI-dronene mine. Mindre, lettere, bedre batterikapasitet og bedre kamera. Den perfekte "følgesvennen" på nye opplevelser. Håper jeg. Les mer