Med Insta360 One X2 på telttur i påsken
Under årets hjemmepåske benyttet jeg anledningen til å overnatte i telt på snø for første gang. Med i sekken på 25 kg lå min DJI Mavic Air 2-drone, min Samsung Galaxy S21 Ultra og Insta360 One X2. Les mer
Under årets hjemmepåske benyttet jeg anledningen til å overnatte i telt på snø for første gang. Med i sekken på 25 kg lå min DJI Mavic Air 2-drone, min Samsung Galaxy S21 Ultra og Insta360 One X2. Les mer
Jeg tok meg en alenetur til Vestlandet for å teste ut nytt turutstyr. Men også for å kunne drone litt med min DJI Mavic Air 2 og teste ut Insta360 One X på en sugekopp med GorillaPod-arm festet på panseret på bilen min. Les mer
Jeg tok meg en alenetur til Vestlandet for å teste ut nytt turutstyr. Men også for å kunne drone litt med min DJI Mavic Air 2 og teste ut Insta360 One X på en sugekopp med GorillaPod-arm festet på panseret på bilen min. Les mer
Skal du filme i dårlige lysforhold med din DJI Mavic Air 2-drone, holder det ikke med automatiske innstillinger. Det fikk jeg erfare på en liten kveldstur til Fagervann ute i Maridalen. Les mer
14. mai plukket jeg opp den helt nye dronen fra DJI, Mavic Air 2. Da hadde jeg solgt de to andre DJI-dronene mine. Mindre, lettere, bedre batterikapasitet og bedre kamera. Den perfekte "følgesvennen" på nye opplevelser. Håper jeg. Les mer